Vijesti

Čestitka župana Ive Žinića u prigodi Uskrsa

Poštovani žitelji Sisačko-moslavačke županije, drage vjernice i vjernici!

Uskrs, najveći kršćanski blagdan, naša srca uvijek iznova ispunjava nadom, svjetlom i vjerom. Danas nam je ta nada i ta snaga potrebnija nego ikad.

Provedite blagdan u miru, ljubavi i radosti sa svojom obitelji i dragim prijateljima, uvjereni u oporavak i ponovni uzlet naše županije.

U ime Sisačko-moslavačke županije, u ime predsjednice Županijske skupštine Ivanke Roksandić, zamjenika župana Romana Rosavca te u osobno ime želim Vam sretan i blagoslovljen Uskrs!

ŽUPAN

Ivo Žinić

uskrsna jaja2

Kontakti - osobna stanja građana

 
KONTAKTI – Osobna stanja građana

E-pošta: 
SISAK, S. i A. Radića 6/6 (prizemlje zgrade Doma obrtnika u Sisku)
Tel. 044 500-032
KUTINA, Kneza Ljudevita Posavskog 27
Tel. 044 500-108
NOVSKA, Novska, Trg dr. Franje Tuđmana 2
Tel. 044 500-129
PETRINJA, Petrinja, Vladka Mačeka 47
Tel. 044 500-152

Ažurirani popis rada ambulanti OB "Dr. Ivo Pedišić" Sisak

Obavijest o uspostavi ambulanti u Petrinji i Popovači te dodatne informacije za građane

Nakon završene analize stanja statike svih bolničkih paviljona te procjene prvih građevinskih radova, OB “Dr.Ivo Pedišić” u Sisku aktivno je krenula s uspostavom ambulanti na dvije lokacije u Sisku u J.J. Strossmayera 59 i Nikole Tesle 13, na lokaciji u Petrinji, Vinogradi bb te u prostorima Neuropsihijatrijske bolnice “dr. Ivan Barbot” u Popovači. Trenutno se aktivno zbrinjavaju sva prioritetna zdravstvena stanja. U nastavku prenosimo popis ambulanti pokrenutih od 18.1.2021. koje su uspostavljene na lokacijama u Sisku, Petrinji i Popovači kao i opće informacije za građane o radu bolnice:

  • Pri upućivanju pacijenata na ambulantne preglede, pacijenti i liječnici primarne zdravstvene zaštite zaprimili su sve navedene informacije i upute kako bismo osigurali nesmetano pružanje zdravstvene skrbi građanima u potrebi, a u skladu s raspoloživim kapacitetima.

  • Za sve preglede, koji nisu obavljeni u prethodnom periodu, pacijenti će biti pravovremeno kontaktirani u vezi točnog termina i mjesta novog pregleda.

  • Uslijed oštećenja glavne zgrade bolnice u Petrinji, bolnički restoran koji se nalazi u sklopu bolnice prenamijenjen je u Odjel za plućne bolesti te je isti stavljen u funkciju. Općine Krnjak i Vojnić u suradnji sa Stožerom civilne zaštite osigurale su adekvatnu opremu za rad te su se uključili u potrebne građevinske radove kako bi se što prije počela pružati skrb za sve građane u potrebi. Odjel za plućne bolesti adekvatno je opremljen i siguran za prihvat pacijenata.

  • Na lokaciji u Petrinji uspostavljene su pulmološka i internistička ambulanta te pulmološki odjel na kojem je osiguran stacionarni dio s 14 kreveta (7 muških i 7 ženskih).

  • Osobne stvari pacijenata premještenih nakon potresa s Odjela za pulmologiju i produženo liječenje s palijativnom skrbi u Petrinji u druge bolnice, zbrinute su i pripremljene za preuzimanje. Kontakt osoba za preuzimanje osobnih stvari pacijenata je gđa Antoniela Babić, 091/201-4000.

Informacije o radu ambulanti na lokacijama u Sisku možete pronaći na poveznici https://obs.hr/potres/2021/01/14/raspored-rada-ambulanti/.

Sve informacije o radu Opće bolnice "Dr. Ivo Pedišić" Sisak kontinuirano se ažuriraju, a možete ih pratiti na poveznici https://obs.hr/potres/.

Odsjek za investicije razvojne projekte i fondove EU

Odsjek za investicije razvojne projekte i fondove EU je posebna ustrojstvena jedinica Upravnog odjela u kojoj se obavljaju stručni, administrativni i drugi poslovi pripreme, planiranja, provedbe i praćenje programa i projekata sufinancirani iz fondova Europske unije te drugih međunarodnih i drugih nacionalnih financiranja, kao i suradnja s institucijama nadležnim za provedbu programa i projekata Europske unije u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji te institucijama nadležnim za druge međunarodne i nacionalne programe. Odsjek provodi potrebne mjere za poticanje razvoja Županije kroz programe ruralnog razvoja.

Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova EU https://razvoj.gov.hr/
Središnja agencija za financiranje i ugovaranje http://www.safu.hr/
Agencija za regionalni razvoj Hrvatske – http://www.arr.hr/
Europski strukturni i investicijski fondovi https://strukturnifondovi.hr/
Skupština europskih regija https://hzo.hr/aer-skupstina-europskih-regija/
Institut regije Europe http://www.institut-ire.eu

Zakon o regionalnom razvoju Republike Hrvatske (NN 147/14) (NN123/2017 i 118/18)
Zakon o uspostavi institucionalnog okvira za provedbu europskih strukturnih i investicijskih fondova u Republici Hrvatskoj u financijskom razdoblju 2014. – 2020. (NN 92/2014)
Uredba o tijelima u sustavima upravljanja i kontrole za provedbu programa kojima se podržava cilj »Europska teritorijalna suradnja« u financijskom razdoblju 2014. – 2020. (NN 120/2014)
Odluka o osnivanju Nacionalnog koordinacijskog odbora za europske i strukturne investicijske fondove u Republici Hrvatskoj (NN 83/2015)

 

(O)drži moj korak! (2019-2021)

Odrzi moj korak logo1

Projekt doprinosi promociji partnerstva organizacija civilnog društva i odgojno-obrazovnih ustanova u području volonterstva koje doprinosi ekonomskoj i socijalnoj koheziji te održivom razvoju u Sisačko-moslavačkoj županiji. Rezultirati će razvojem programa izobrazbe o održivom razvoju kroz volontiranje, osnivanjem 2 srednjoškolska volonterska kluba u Sisku i Hrvatskoj Kostajnici čije su aktivnosti usmjerene na ciljeve održivog razvoja i povećanom svijesti lokalne zajednice o mogućnostima međusektorske suradnje u promociji održivog razvoja kroz dobrobiti volontiranja. Ciljane skupine su učenici srednje škole (80), 2 srednje škole, 15 OCD-a/ustanova/uprava. 40 učenika-volontera će kroz osmišljavanje i provedbu vršnjačkih radionica i volonterskih akcija razviti nove kompetencije te izgraditi kapacitete za aktivno uključenje u život svojih lokalnih zajednica.
Nositelj: Agencija lokalne demokracije Sisak
Partneri: Gimnazija Sisak, Srednja škola „Ivana Trnskog“ Hrvatska Kostajnica i Sisačko – moslavačka županija
Vrijeme provedbe: 1. lipanj 2019. – 31. svibanj 2021.
Vrijednost: 1.145.856,64 kn od čega Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske sufinancira 1.085.027,30 kn
Donator: Program sufinancira Ured za udruge vlade Republike Hrvatske

----------
Program sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske. Stajališta izražena u ovom tekstu isključiva su odgovornost Sisačko-moslavačke županije i ne odražavaju nužno stajalište Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske.

----------

AKTIVNOSTI:

 

moj korak logoi

Čestitka u povodu Kurban Bajrama

U prigodi obilježavanja Kurban Bajrama sisačko-moslavački župan Ivo Žinić, zajedno s predsjednicom Županijske skupštine Ivanom Roksandić i zamjenicima župana Romanom Rosavcem i Ivanom Celjakom, uputio je čestitku svim islamskim vjernicima Sisačko-moslavačke županije:

Dragi prijatelji!

Neka Kurban Bajram ispuni vaša srca mirom, slogom, zdravljem i ljubavlju. Na blagdan darivanja darujmo jedni drugima budu razumijevanje, zajedništvo i poštovanje.

Od srca Vam čestitamo tradicionalnim riječima:

Bajram Šerif Mubarek Olsun!

Dan antifašističke borbe

Poštovani žitelji Sisačko-moslavačke županije,
u ime Sisačko-moslavačke županije, svih svojih suradnika, kao i osobno, čestitam vam Dan antifašističke borbe.

ŽUPAN
Ivo Žinić

Program „Razvoj međusektorske suradnje u skrbi za osobe s invaliditetom“

projekt medjusektorska

Nositelj programa: Savez udruga osoba s invaliditetom Karlovačke županije
Partnerske organizacije: Sisačko-moslavačka županija, Karlovačka županija
Vrijednost programa: 450.000,00 kuna
Naziv i vrijeme provođenja projekta: Program „Razvoj međusektorske suradnje u skrbi za osobe s invaliditetom“ provodi se u sklopu trogodišnjeg programa „Razvoj i širenje mreže socijalnih usluga koje pružaju udruge za razdoblje od 2017. do 2020. godine“ kojega financira Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu skrb.

CILJEVI PROGRAMA
Program „Razvoj međusektorske suradnje u skrbi za osobe s invaliditetom“ privodi kraju drugu godinu provedbe aktivnosti programa u Području II. Problemi i zadovoljavanje potreba osoba s invaliditetom; Prioritet 1. Prevencija institucionalizacije i povećanje socijalnog uključivanja korisnika; Vrste usluga i aktivnosti: B.5. Inovativne socijalne usluge i modeli skrbi u zajednici koji pridonose neovisnom življenju i socijalnom uključivanju osoba s invaliditetom.
Provedbom aktivnosti i pružanja usluga unaprjeđuje se uključenost osoba s invaliditetom u širu zajednicu kako bi postigle što višu razinu samostalnosti u donošenju odluka na svim životnim područjima. Iz tog razloga, dio aktivnosti i usluga iz prve godine provedbe programa nastavile su se i u drugoj godini kako bi se održao kontinuitet te ispunili ciljevi programa. Pružatelji usluga osobama s invaliditetom imaju važnu ulogu u tom procesu, a u okviru ovoga programa cilj je učiniti njihove usluge dostupnijima i vidljivijima te umrežiti različite pružatelje usluga za osobe s invaliditetom i same korisnike.

 

Provedbom ovoga programa namjeravaju se ostvariti sljedeći ciljevi:
1. Osobama s invaliditetom na regionalnoj razini osigurati dostupnost informacija o pravima i uslugama koje mogu ostvariti u različitim sustavima (obrazovanje, zdravstvo, socijalna skrb, zapošljavanje) na temelju svoga invaliditeta;
2. Povezati dionike na regionalnoj razini koji djeluju u različitim sektorima kako bi kroz suradnju i umrežavanje razvijali nove usluge za osobe s invaliditetom utemeljene na stvarnim potrebama osoba s invaliditetom, te kako bi unaprjeđivali postojeće usluge u zajednici za ovu skupinu građana;
3. Korištenjem IT tehnologija kreirati bazu prava i usluga koju će moći koristiti svi zainteresirani pružatelji usluga, jedinice lokalne i područne samouprave, različiti sponzori i donatori kao i same osobe s invaliditetom i članovi njihovih obitelji;
4. Promicati razvoj lokalnih javnih politika za osobe s invaliditetom zasnovanih na stvarnim potrebama osoba s invaliditetom.

U prvoj i drugoj godini provedbe programa provedene/pružene su:

AKTIVNOSTI

• Uključivanje osoba s invaliditetom u društvene sadržaje kroz primjenu modela socijalnog mentorstva
• Usluge besplatne pomoći za osobe s invaliditetom i članove njihovih obitelji
• Edukacija socijalnih mentora i uparivanje korisnik/mentor
• Nadogradnja i razvoj E-baze usluga za osobe s invaliditetom
• Ažuriranje E-baze usluga novim podatcima i uslugama za područje Karlovačke i Sisačko-moslavačke županije
• Edukacija zainteresiranih pružatelja usluga o primjeni sustava E-baze usluga
• Organiziranje konferencije pružatelja usluga za osobe s invaliditetom
• Savjetovanje i informiranje osoba s invaliditetom i članova njihovih obitelji
• Izrada korisničkih uputa za korištenje Kataloga prava i usluga

VRSTE USLUGA
Savjetovanje i informiranje:
povećanje razine informiranosti koja dovodi do povećanja kompetencija kako bi korisnici stjecali sve veću neovisnost na svim područjima
Besplatna pravna pomoć:
osiguravanje dostupnosti informacija o pravima i uslugama koje mogu ostvariti u različitim sustavima
Uključivanje u društvene sadržaje kroz socijalno mentorstvo:
povećavanje socijalne uključenosti u zajednicu temeljem rada mentora s korisnicima pružanjem podrške u osamostaljivanju
Umrežavanje i povezivanje pružatelja usluga za osobe s invaliditetom:
postizanje koordiniranih aktivnosti različitih pružatelja usluga čime se povećava kvaliteta usluge krajnjem korisniku
Edukacija pružatelja usluga:
usvajanje primjene aplikativnih modula za registraciju u bazu usluga, dodavanje novih sadržaja i usluga iz područja svoga djelovanja

Kontakt za više informacija:
Savez udruga osoba s invaliditetom Karlovačke županije
E-mail:

Upravi odjel za zdravstvo, socijalnu skrb i hrvatske branitelje Sisačko-moslavačke županije
E-mail:


INFORMATIVNA RADIONICA KATALOG PRAVA I USLUGA ZA OSOBE S INVALIDITETOM U SISAČKO - MOSLAVAČKOJ ŽUPANIJI
U sklopu programa Razvoj međusektorske suradnje u skrbi za osobe s invaliditetom održana je druga radionica za pružatelje usluga osobama s invaliditetom u Sisačko-moslavačkoj županiji koju su proveli predstavnici Saveza osoba s invaliditetom Karlovačke županije, predsjednica Blaženka Presečan i koordinatorica programa Veronika Lendler, čime je obilježen kraj druge godine provedbe programa.

  • Katalog prava i usluga za osobe s invaliditetom je primarno namijenjen osobama s invaliditetom i njihovim obiteljima, te pružateljima usluga osobama s invaliditetom kao i drugim dionicima koji se kroz svoju djelatnost bave osobama s invaliditetom. Ovakav Katalog je jedinstven primjer u našoj zajednici iz razloga što je interaktivan i ima mogućnost brzog i jednostavnog unošenja novih usluga od strane samoga pružatelja.
  • Cilj i sadržaj radionice bio je usmjeren na upoznavanje pružatelja usluga osobama s invaliditetom s područja Sisačko-moslavačke županije o implementaciji mjera iz Nacionalne strategije za izjednačavanje mogućnosti za osobe s invaliditetom od 2017. do 2020. godine te o mogućnostima korištenja Kataloga kako bi svoje usluge učinili dostupnijim svim korisnicima i građanima.
  • Rezultati:
    - povratna informacija sudionika o Katalogu prava i usluga za osobe s invaliditetom (namjena, struktura, sadržaj, sudjelovanje u popunjavanju sadržaja)
    - dijeljenje zajedničkih iskustava i izazova s kojima se susreću sami pružatelji usluga, te njihovi korisnici s područja Karlovačke županije i Sisačko-moslavačke županije koja daju neke nove smjernice za treću godinu provedbe programa
    - umrežavanje sudionika s područja Karlovačke županije i Sisačko-moslavačke županije kako bi se omogućio bolji protok informacija, te ostvarile suradnje s obzirom na velik broj zajedničkih tema koje jesu i mogu biti obuhvaćene ovim programom

View the embedded image gallery online at:
https://www.smz.hr/aktualno/100-smz?start=96#sigProId4a4e684073

Prijenos 12. sjednice Županijske skupštine

Poštovani,

12. sjednica Županijske skupštine održat će se 13. ožujka 2019. godine (srijeda) u dvorani DMC studija Radia Banovine d.o.o., Slatina Pokupska 80, s početkom u 10,00 sati

Dnevni red i materijale za sjednicu možete preuzeti ovdje

Ovdje možete pratiti video prijenos sjednice na izravnoj poveznici ukoliko ne vidite player ispod.

Opći uvjeti zaštite osobnih podataka

Opći uvjeti zaštite osobnih podataka
Izjava o zaštiti privatnosti odnosi se na prikupljanje i obradu osobnih podataka te primjenu kolačića (cookies) na internetskim stranicama.
Uvjeti zaštite osobnih podataka odnose se na osobne podatke koji se nalaze i koji se korištenjem web stranice obrađuju, odnosno prikupljaju i pohranjuju.
Pažljivo pročitajte ove opće uvjete zaštite osobnih podataka. Davanjem vaših osobnih podataka putem web stranice, potvrđujete da ste pročitali, razumjeli te da pristajete na prikupljanje, obradu i korištenje vaših osobnih podataka u skladu sa ovim općim uvjetima.

1) Osobni podatci koji se prikupljaju i uporaba osobnih podataka

Pristup web stranici  je slobodan i ne traži se registracija.

Kako bi se održala funkcionalnost internetskih stranica i omogućila usluge koje korisnici traže, na internetskoj stranici mogu se prikupljati i upotrebljavati osobni podatci korisnika.

Osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet te podaci potrebni za komunikaciju (npr. prezime i ime, adresa stanovanja, adresa e-pošte, kontakt brojevi telefona, mobilnih i faks uređaja i sl). Isti će biti prikupljani isključivo ako ih korisnik dobrovoljno dostavi putem ove web stranice, elektroničke pošte ili na bilo koji drugi način.

Vaši osobni podatci se koriste kako bi vam omogućili korištenje aktivnosti putem Internet stranice, kako bi uspostavili kontakt s vama ili riješili neke probleme.

U svakom trenutku imate pravo uvida, pravo ispravka, dopune ili brisanja datih podataka te pravo odustati od date privole za obradu Vaših podataka i zatražiti prestanak njihove daljnje obrade.


2) Uporaba kolačića (Cookies)

Kako bismo olakšali korištenje naše web stranice, koristimo "Cookies " koji omogućuju identifikaciju korisnika. Cookies su male cjeline podataka, koje se privremeno pohranjuju na tvrdom disku.  Kolačići ne sadrže osobne podatke, tako da je vaša privatnost zaštićena. Prilikom svakog sljedećeg pristupa na Internet stranicu naš sustav će pretraživati vaš kolačić tražeći prethodno zapisane podatke.

Kolačići se mogu klasificirati kao:
Privremeni kolačići (Session cookies) - pohranjuju se na računalu , te se automatski brišu nakon zatvaranja web-preglednika. Omogućuju internetskoj stranici da dobije privremene podatke, poput komentara ili stanja košarice za kupnju.
Trajni kolačići (Persistent cookies) - Ostaju u vašem web pregledniku i nakon zatvaranja i obično imaju rok isteka. Web stranica koristi trajne kolačiće kako bi olakšali pristup registriranim korisnicima. Pohranjuju podatke kao što su korisničko ime i lozinka, što omogućuje da koristite funkcionalnost „zapamti me“ prilikom prijavljivanja, tako da ne morate upisivati korisničko ime i lozinku svaki puta kada posjećujete web stranicu.
Kolačić od prve strane - oni dolaze s web stranice koju ste posjetili, a mogu biti privremeni ili stalni. Omogućavaju web stranicama da spreme podatke koji se koriste kada korisnik ponovno posjeti web stranicu.
Kolačići od treće strane - postoji nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće (Facebook, Instagram, Google Analytics i AdWords).

Koje su Vam opcije dostupne?
U postavkama pretraživača kao što su Internet Explorer, Safari, Firefox ili Chrome možete odrediti koje kolačiće želite prihvatiti a koje ćete odbiti. Mjesto na kojem možete pronaći postavke ovisi o vrsti Vašeg pretraživača. Putem opcije „pomoć“ u Vašem pretraživaču pronađite postavke koje trebate.
Ukoliko odaberete opciju da ne želite prihvatiti određene kolačiće, možda nećete moći koristiti određene funkcije na našoj Internet stranici.

3) Sigurnost web stranica

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Vaše osobne podatke pohraniti ćemo na siguran način te ćemo poduzeti sve mjere opreza kako spriječili gubitak, zlouporaba ili promjena podataka. Naše internet stranice održavaju se redovito i nastoje se zaštititi od svakog neovlaštenog korištenja. Iako koristimo sigurnosne mjere kako bi vaši osobni podatci bili u potpunosti zaštićeni, imajte na umu da uvijek postoji određeni rizik te da neovlaštene osobe ili aplikacije mogu zaobići sigurnosne zapreke te presresti svaku aktivnost na našim internet stranicama kako bi oštetili i vas i nas.

4) Uvjeti i izmjene

Zadržavamo pravo da s vremena na vrijeme modificiramo, proširujemo ili skraćujemo ovaj dokument o zaštiti privatnosti. Promjene u ovom dokumentu o zaštiti privatnosti uvijek će biti javno objavljene na našim internet stranicama.

Pri svakom posjetu našoj stranici smatramo da se u potpunosti slažete s ovdje navedenim uvjetima. Ukoliko se ne slažete s navedenim uvjetima molimo vas da prestanete koristiti našu web stranicu.

Pozivi/Uvidi/Objave

31.7.2018.
Javni poziv za uvid u spis predmeta u postupku izdavanja građevinske dozvole - HIDROPROJEKT - ING d.o.o.

 
 
 
10.7.2018.
 
 
19.6.2018.
 
 
 
 
27.4.2018.
 
 
17.11.2017.

Obavijest o stavljanju na javnu raspravu Studije o utjecaju na okoliš postrojenja za proizvodnju bioetanola druge generacije u Rafineriji nafte Sisak, Grad Sisak, Sisačko-moslavačka županija

- STUDIJA O UTJECAJU NA OKOLIŠ ZA POSTROJENJE ZA PROIZVODNJU BIOETANOLA DRUGE GENERACIJE U RAFINERIJI NAFTE SISAK (pdf dokument veličine cca 360 MB)

Natječaji i javni pozivi

Obrazovanje, kultura, šport, mladi i civilno društvo

 

 

 

Kontaktirajte nas

telefon: 044/500-330

email:  

Elektronička kontaktna točka za službeno dopisivanje tijela državne i javne uprave:

 

eu flag
 
zpd