Službena mrežna stranica Sisačko-moslavačke županije

  • 044 500 000

Upravni odjel za proračun, financije i javnu nabavu

Upravni odjel za proračun, financije i javnu nabavu obavlja stručne, analitičko-planske, koordinacijske, operativne i druge poslove vezano uz proračun Županije i njeno financiranje kao i računovodstveno financijske poslove za upravna tijela te poslove središnje nabave za upravna tijela Županije.

U okviru svog djelokruga Upravni odjel obavlja posebice sljedeće poslove:

  • planiranje, pripremu i izradu nacrta proračuna Županije te izradu pratećih akata,
  • praćenje i kontrolu naplate javnih prihoda, izvršavanje rashoda i izdataka proračuna Županije te izradu godišnjeg i polugodišnjeg izvješća o izvršenju proračuna Županije,
  • analitičke i stručne poslove vezane uz proračun Županije – pripremu posebnih financijskih izvješća za potrebe upravnih tijela Županije,
  • predlaganje mjera za povećanje prihoda i smanjenja rashoda, utvrđivanje proračunskih ograničenja potrošnje utvrđenih na procjeni prihoda i primitaka te predlaganje mjera za uravnoteženje proračuna Županije,
  • vođenje knjigovodstvenih evidencija o izvršavanju proračuna Županije, knjigovodstvenih popisa imovine Županije, kao i drugih financijskih i knjigovodstvenih evidencija propisanih posebnim propisima,
  • provedbu postupka glede zaduživanja Županije i davanje jamstava, praćenje zaduživanja i izradu izvješća o stanju duga,
  • koordiniranje suradnje s Državnim uredom za reviziju prilikom nadzora financijskog poslovanja Županije, pripremu analitičkih izvješća i očitovanja na utvrđeni revizijski nalaz,
  • predlaganje mjera za unapređenje financijskog poslovanja Županije, uvođenje i koordinaciju sustava unutarnjih kontrola i načela dobrog financijskog upravljanja u upravnim tijelima Županije,
  • poslove riznice,
  • prikupljanje prijedloga upravnih tijela, izradu i predlaganje plana nabave Županije za tekuću godinu te njegove izmjene i dopune,
  • vođenje evidencije javne nabave i evidencije o sklopljenim ugovorima te izradu godišnjih izvješća za potrebe nadležnih tijela,
  • provođenje postupaka javne nabave za potrebe upravnih tijela Županije i ustanova kojima je Županija osnivač sukladno odlukama nadležnih tijela i postupka jednostavne nabave za potrebe upravnih tijela Županije,
  • pripremu očitovanja i drugih akata za potrebe Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u žalbenim postupcima,
  • vođenje jedinstvenog registra svih ugovora Županije,
  • rješavanje u drugom stupnju po žalbama izjavljenim na upravne akte upravnih tijela gradova i općina iz područja poreznih prihoda,
  • izradu i provedbu akata kojima se uređuje financijsko poslovanje Županije,
  • sudjelovanje u provedbi projekata sufinanciranih iz fondova Europske unije i državnih tijela,
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
  • druge poslove utvrđene posebnim zakonom, drugim propisom, aktom Županijske skupštine ili župana.


DOKUMENTI

 

Kontaktirajte nas

telefon: 044/500-000

email:  

Elektronička kontaktna točka za službeno dopisivanje tijela državne i javne uprave:

 

zpd
 

facebook1